چرا سوشیال مارکتینگ و سوشیال مدیا برای هر کسب و کاری مهم است؟
با سوشیال مارکتینگ
می توانید با هر پست وبلاگ، عکس، ویدئو، توییت یا استتوس فیسبوکی که آگاهانه
منتشر شده باشد، به مخاطب بیشتری دسترسی پیدا کنید ، مشتری تازه پیدا کنید، فرصت
ارتباط با مشتریان خود را افزایش دهید و کاری ماندگارتر در مقایسه با سرویسهای تبلیغاتی گذرا انجام
دهید. در ضمن کاربران شبکه های
اجتماعی قابل تحلیل هستند و رفتارشان بلافاصله و بی واسطه در اختیار آنالیزورهای شبکه های اجتماعی
قرار میگیرند و میتوانند به سرعت به بهبود عملکرد بازاریابی کمک کند
سوشیال مارکتینگ ، بازاریابی محتوا وب برندینگ ، تبلیغات کلیکی و … یکی از
گزینه های جذب بازدید کننده به سایت باشد که این درنتیجه تاثیر مستقیمی بر سئو سایت بهینه سازی سایت
طراحی سایت اولین قدم برای تبلیغ در شبکه های
اجتماعی است. هدف از ورود به شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی ، توجیح مشتری و برند
سازی است نه تبلیغات مستقیم و فروش! آنها برای خرید حتما باید به جایی سر
بزنند و آن جا سایت شماست. بعد از طراحی سایت و تکمیل آن باید صفحات رسمی در
شبکه های اجتماعی مناسب با فضای کسب و کارتان ایجاد کنید که قرار است
بازدید کننده و مشتری را به سایت شما برساند. اگر نمیدانید برای کسب و کارتان کدام
شبکه اجتماعی بهتر است و بازخورد بیشتری دارد بهتر است با یک مشاور بازاریابی شبکه های اجتماعی
صحبت کنید. آنها به شما خواهند گفت کدام شبکه اجتماعی را به راه اندازید تا موفقیت
خود را تضمین کنید
این روز ها دسترسی به بسیاری از شبکه های اجتماعی از طریق
موبایل بسیار ساده تر و فراگیر تر است. این موضوع سبب شده تا در حال حاضر اجرای کمپین های تبلیغاتی در شبکه
های اجتماعی که نمونه موفق ترین شبکه های
اجتماعی موبایل می توان به یک
شبکه اجتماعی کاملا موبایلی است و این روزها شاهد فعالیت برند های مطرح
کشور در این شبکه ی اجتماعی هستیم. موفقیت کمپین های بازاریابی در شبکه
اجتماعی اینستاگرام به حدی بالاست که بازاریابی اینستاگرامی
- یکی از علل مهم این برتری دسترسی بخش بیشتری از جامعه به شبکه های اجتماعی موبایلی
- دلیل دیگر ، فعالیت بیشتر افرادی است که از طریق موبایل به
شبکه های اجتماعی دسترسی دارند زیرا موبایل معمولا همیشه در دسترس همه ی افراد است
و در هر لحظه ای می توان به صورت آنلاین نظر خود را منتشر کرد.
- دلیل بعدی هم وجود دوستان و آشنایان در شبکه های اجتماعی موبایلی است
آنها در شبکه های احتماعی موبایلی مانند اینستاگرام ، واتس آپ ، تلگرام و … عضو هستند و فعالیت
دائمی دارند و همین موضوع سبب می شود تا پیام بازاریابی شما با افراد آشنای بیشتری
به اشتراک گذاشته شود
- نرخ به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی توسط کاربران موبایل
به صورت میانگین دو برابر کاربرانی است که از طریق کامپیوتر وارد این شبکه های شده
اند و همین موضوع یکی از دلایل اصلی برای تمرکز بیشتر بر کاربران موبایل است.
- از دیگر مزایای شبکه های اجتماعی موبایلی انتقال احساس کاربران در همان لحظه رویداد است. شاید تا پیش از ارائه گوشی های هوشمند بسیاری از اتفاقات روزانه به دلیل دسترسی نداشتن به کامپیوتر در آن لحظه در شبکه های اجتماعی منتشر نمی شدند اما امروزه اغلب افراد احساسات خود را در هر لحظه در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند که این خود یک مزیت در اجرای برخی کمپین های بازاریابی است
درباره این سایت